Siuntimo politika
Suteikdami jums visišką ramybę, užsakymus siunčiame su kurjeriu
ir suteikiame sekimo numerį.
Mes ypač rūpinamės gaminiais, kad įsitikintume, jog jie būtų efektyviai supakuoti ir išvengtume žalos.
KĄ MES SIŪLOME?
KUO GREITAS
PRISTATYMAS
Nemokamas pristatymas tam tikroms prekėms*
KROVINIŲ DRAUDIMAS
SIUNTIMAS Į JŪSŲ
ŠALĖGAKĮ
Kaip patikrinti užsakymo būseną?
Kai užsakymas bus supakuotas ir išsiųstas, gausite pranešimą su stebėjimo informacija.
Kaip greitas įvykdymas ir pristatymas?
Kai tik jūsų prekė (-ės) bus reikalingaa, gausite el. siųsti su stebėjimo informacija. Daugumos vidaus užsakymų pristatymas trunka nuo 10 iki 14 dienų .
Kai kuriais atvejais labai retais atvejais gali atsirasti delsimas.
Dirbame su šiais kurjeriais: ir
Kokios siuntimo išlaidos?
Siūlome vienodą siuntimo įkainį pagal viso krepšelio svorį:
0-1 kg. | 10 € |
1-10 kg. | 15 € |
10-20 kg. | 20 € |
20-30 kg. | 30 € |
30+ kg. | 60 € |
Mes siūlome nemokamą pristatymą tik pasirinktoms prekėms*.
* A dėmesį, kad mes siūlome pristatymą tik iki jūsų šaligatvio .
Ar siuntte tarptautiniu mastu?
BALKAN ENERGY siunčia į šias šalis:
Andora, Austrija, Belgija, Bulgarija, Kroatija, Kipras, Čekija, Danija, Estija, Prancūzija, Vokietija (eikite į balkanenergy.de ), Graikija , Vengrija, Airija, Italija, Latvija, Lichtenšteinas, Lietuva, Liuksemburgas, Monakas , Nyderlandai, Lenkija , Portugalija, Rumunija, San Marinas, Slovakija, Slovėnija, Ispanija.
KAS YRA KROVINIŲ DRAUDIMAS IR KIEK JIS KAINA?
Tai draudimas, kuris paprastai apsaugo siuntas nuo praradimo, sugadinimo ar vagystės gabenimo metu. Šis draudimas neapsiriboja pagrindiniu žalos draudimu, kuris gali būti suteiktas, ir ji kompensuos nurodytą prekių vertę, jei apdraustas įvykis įvyks kroviniui gabenant.
Krovinio draudimas suteikia jums tikrumo, kad jei kas nors nutiktų ne taip, gausite kompensaciją pagal komercinę sąskaitą faktūrą. Jei komercinės sąskaitos faktūros nėra, sumai bus nustatyta rinkos vertė. Taip pat bus kompensuojamos transporto išlaidos.
Mūsų Krovinio draudimo mokestis nustatomas pagal prekės tipą. Jį galima pridėti atsiskaitant.
Ką daryti, jei mano siunta prarasta?
Pretenzijas dėl prarastų siuntų siuntų su transportavimo adresu [email protected] ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo pateikimo.
Jei jūsų nurodytas pristatymo adresas yra teisingas, padengsime pakaitinio užsakymo pristatymo išlaidas.
Be to, norint rasti trūkstamą siuntą, būtų protinga su kurjerio paslaugų teikėju.
Mano užsakymas rodo, kad jis buvo grąžintas siuntėjui, kas vyksta?!
Jei sekimo informacija jums buvo pateikta teisingai, bet ji nebuvo atimta, siuntos, kurios nebuvo atsiimtos, grąžinamos mums.
Nauji pristatymo mokesčiai bus taikomi užsakymams, kurie buvo nepareikšti arba kurių iš pradžių buvo nurodyta neteisinga adresas .
Kas atsitiks, kai mano užsakymas bus grąžintas?
Siuntos, kurios yra nepriimtos arba kurių adresas nurodytas neteisingai, bus grąžintos mums. Jei taip atsitiks, už naudojamų kurjerių paslaugas bus taikomi nauji pristatymo mokesčiai.
Kaip atšaukti užsakymą?
Jei norite pakeisti ar atšaukti užsakymą, susisiekite su mumis kuo greičiau adresu [email protected] .
Kai mūsų sandėlis išsiųs jūsų užsakymą, gali būti taikomi papildomi mokesčiai.