Garantijos politika
Dėl jūsų ramybės visiems mūsų gaminiams suteikiame garantiją.
Jei norite pasinaudoti savo teise į garantiją, susisiekite su mumis ir mes jums padėsime.
KĄ TU GAVAI?
GARANTIJA
6 MĖNESIAI - 5 METAI
GREITAS ATSAKYMAS
AGENTŲ PARAMA
GARANTIJOS PASLAUGOS POLITIKA
Visiems BALKAN ENERGY teikiamiems gaminiams taikomas garantinis laikotarpis, atitinkantis Europos teisės aktų reikalavimus. Galimi produktų pogrupių variantai. Norėdami gauti konkrečios informacijos, žr. su gaminiu pateiktą dokumentaciją.
1. Prekės garantija galioja tik tuo atveju, jei prie jos pridedamas:
- Pirkimo dokumento originalas (čekis, sąskaita faktūra, nuomos sutartis).
- Kiti dokumentai.
1.1 BALKAN ENERGY pasilieka teisę atsisakyti garantinio aptarnavimo, jei garantiniame talone buvo pakeisti, perbraukti ar papildyti duomenys.
2. Gedimo atveju BALKAN ENERGY įsipareigoja:
- Per teisės aktuose nustatytą terminą sugedusį gaminį suderinti su pirkimo-pardavimo sutartimi.
- Sugedusį gaminį pakeiskite savo nuožiūra.
Pakeitus prekę, ji gali būti pakeista tokiu pat modeliu arba kitu lygiaverčiu modeliu, kurio funkcinės ir techninės charakteristikos yra tokios pat kaip ir originali prekė.
3. Garantija netaikoma:
- Periodinėms apžiūroms, techninei priežiūrai, remontui arba dėl normalios eksploatacijos susidėvėjusių dalių keitimui.
- Defektai, atsiradę dėl netinkamo naudojimo ar įrengimo (perkrova, mechaniniai pažeidimai, smūgis, temperatūros, drėgmės, skysčių, dulkių, maisto, gėrimų, daiktų, augalų, gyvūnų, vabzdžių, toksinių medžiagų ar kitų veiksnių, viršijančių leistinas ribas), naudojimas), gaminį kitu būdu, nei aprašyta naudojimo instrukcijoje.
- Kai nesilaikoma naudojimo instrukcijoje nurodytų transportavimo, montavimo, eksploatavimo ir sandėliavimo sąlygų.
- Žala, atsiradusi dėl elektros smūgio, perkūnijos, potvynių, gaisrų, karų, pilietinio nepaklusnumo, force majeure, nestandartinio maitinimo šaltinio veikimo ar kitų išorinių poveikių, kurių gamintojas, importuotojas ir prekybininkas negali kontroliuoti.
- Dirbant su nestandartiniu maitinimo tinklu, su kitais netinkamais ar nestandartiniais įrenginiais.
4. Garantija neriboja Europos teisės aktuose nustatytų vartotojo teisių.
5. Nepriklausomai nuo komercinės garantijos, pardavėjas atsako už plataus vartojimo prekių neatitikimą pirkimo-pardavimo sutarčiai pagal Direktyvos (ES) 2019/2161 nuostatas.
MEDINĖS KROSTELĖS, VIRŠYS IR KATILAI / GRANULĖS KROSTELĖS IR KATILAI:
- STANDARTINĖ 2 METŲ GARANTIJA
Norėdami užtikrinti optimalų veikimą, prijunkite šildymo įrenginį prie tinkamo kamino, laikydamiesi atitinkamų techninių nurodymų. Nepamirškite jo naudoti pagal pateiktas instrukcijas. Patartina, kad kvalifikuotas kaminkrėtys patikrintų kamino tinkamumą. Kad būtų ramu, šildymo įrenginiui suteikiame dvejų metų garantiją, išskyrus pamušalus, pvz., plyteles, natūralų akmenį, metalą ir įprastai susidėvėjusias dalis. Be to, siūlome savanorišką ATSARGIŲ DALIŲ GARANTIJA*.
Tais atvejais, kai krosnelė arba šildymo įdėklas turi vandenį, būtina tinkamai integruoti į šildymo kontūrą. Neteisingi sujungimai gali turėti įtakos įrenginio ilgaamžiškumui. Atminkite, kad bet kokiems pažeidimams, atsiradusiems dėl montavimo vietoje klaidų, mūsų garantija ar garantija netaikoma.
Keletas neįtrauktų komponentų pavyzdžių:
- Tarpinės kaip durų ir langų sandarikliai
- Degimo kameros pamušalai/plytelės iš šamoto, specialios keramikos arba vermikulito
- Degimo kameros stiklai
Svarbu atkreipti dėmesį, kad mūsų garantija ir garantija netaikoma žalai, atsiradusioms dėl:
- Įtrūkimai arba rūdys dėl šiluminės perkrovos (veikiant viršijant leistiną kuro kiekį)
- Netinkamas veikimas, naudojimas ir priežiūra
- Sugadinta elektronika dėl elektros smūgio arba netinkamo įrenginio naudojimo
- Montavimo ir naudojimo instrukcijų nepaisymas
- Netinkamo kuro naudojimas
- Gedimai dėl vietinių sąlygų, pvz., nepakankamos kamino traukos arba pablogėjusio degimo oro padavimo
- Rūdžių susidarymas dėl per didelės drėgmės arba agresyvių valymo priemonių
- Krosnelės dažų spalvos pakitimas dėl šiluminės perkrovos
Nors vieneto dažai atlaiko temperatūrą degimo kameroje, dėl aplinkos veiksnių ir degalų savybių gali atsirasti paviršiaus korozija. Tai normalu ir neturės įtakos įrenginio eksploatavimo trukmei. Atminkite, kad netinkamo kuro naudojimas arba šildymo įrenginio perkrovimas gali sukelti priešlaikinį nusidėvėjimą, kuriam netaikoma mūsų garantija ar garantija. Garantija prasideda pristatymo ar surinkimo dieną. Mes ištaisome skundus pataisydami arba pakeisdami paveiktą komponentą. Transportavimo ir montavimo išlaidos nekompensuojamos, jei nenurodyta. Jei reikia skundų, susisiekite su mumis ir pateikite fotodokumentą. Mes nuspręsime, kaip geriausiai išspręsti problemą.
- ATSARGINIŲ DALIŲ GARANTIJA:
2.1. Malkomis kūrenamos krosnys, viryklės ir židiniai:
Atsarginių dalių garantijos programa apima komponentus, kurie normaliai susidėvi, pavyzdžiui:
- Tarpinės
- Antspaudai
- Stiklo stiklai
- Durų rankenos
- Visos dalys, kurias galima išimti iš degimo kameros.
- Dažų spalvos pakitimas – pateikiami originalūs gamykliniai purškiami dažai
Garantija darbui neapima. Garantija negalioja, jei įrenginys sumontuotas ir nepatikrintas kompetentingo montuotojo ir pagal instrukcijas, pateiktas kartu su įrenginiu pateiktoje montavimo vadove.
2.2. Kieto kuro katilai ir granulinės krosnys ir katilai:
Atsarginių dalių garantijos programa apima komponentus, kurie normaliai susidėvi, pavyzdžiui:
- Sandarikliai ir izoliacijos
- Tarpinės
- Stiklo stiklai
- Durų rankenos
- Visos dalys, kurias galima išimti iš degimo kameros
- Elektronika (1 kartą kiekvienam dalies tipui)
- Dažyti
Garantija darbui neapima. Garantija negalioja, jei įrenginys sumontuotas ir nepatikrintas kompetentingo montuotojo ir pagal instrukcijas, pateiktas kartu su įrenginiu pateiktoje montavimo vadove.
Esame čia dėl tavęs.
Susisiekite su BALKAN ENERGY pagalbos tarnyba
Susisiekite su mumis internetu per pokalbį arba siųskite el. laišką ir gaukite pagalbos iš eksperto savo kompiuteryje, mobiliajame įrenginyje ar planšetiniame kompiuteryje.