Gražinimo politika
GRAŽINIMO POLITIKA
Jei turite klausimų, nedvejodami kreipkitės į specialistus.
SUSISIEKITE SU MUMIS:
[email protected]
Mūsų agentai dirba
nuo pirmadienio iki penktadienio - 09:00-17:00
KAIP TAI VEIKIA?
Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba ir nurodykite, kodėl norite grąžinti ar pakeisti prekę.
Mūsų komanda ištiria jūsų atvejį ir siūlo geriausią variantą.
Gavęs iš Jūsų prekes Technikos skyrius patikrina gaminio būklę.
Jūs atgausite pinigus arba gausite naują norimą produktą.
GRĄŽINIMO IR KEITIMO LAIKOTARPIAI
Jei norite grąžinti arba pakeisti pirkinį, turite 60 dienų nuo pristatymo datos.
Atkreipkite dėmesį, kad jei klientas nuspręs organizuoti transportavimą, jis bus atsakingas už susijusių išlaidų padengimą.
Grąžinimo reikalavimai:
- RMA prašymo forma
- Sąskaita faktūra
- Mokėjimo kvitas
Grąžinamos prekės turi būti gerai supakuotos, kad būtų išvengta bet kokių pažeidimų transportavimo metu, priešingu atveju žalą atlygina klientas.
GRĄŽINIMO METODAS IR LAIKAS
Kiekvieną grąžintą prekę patikrina Energijos ekonomikos technologijų skyrius ir klientas informuojamas apie būseną.
Už grąžintas prekes jums kompensuosime taip pat, kaip sumokėjote už jas. Jei pageidaujate, galite pasikeisti į tą pačią prekę.
Grąžinant per kurjerį, kai tik gausime jūsų grąžinimą, mes jį apdorosime per 14 darbo dienų . Priklausomai nuo banko apdorojimo laiko, po to, kai apdorosime grąžinimą, gali prireikti iki 7 dienų , kol atsižvelgsime į jūsų sąskaitą.